Deletedmom_897 Evet güzel anneler sorum yukarıda o kadar çok yapmışım ki birazii kızarttim hamur halinden biraz buzluğa koydum da pişen pişilerden koysam nasıl olur sizce 🫠🥰
Halimeea Deletedmom_897 bırsey olmaz ben pısı koymadım ama pızza hamuru koymustum aynı ısı lezzetlerı
cLearQueen Deletedmom_897 bisey olmaz koy koy afiyet olsun. Ben kabartma tozlu pogaca kek de koyuyorum
Kuzularinanasi Deletedmom_897 buzluktan cikan pismis hamurisleri guzel olmuyr bnce.ya pisirip komsuya fln verin yada hic kiymayin bana kalirsa.hamur hali olsa konulurdu ama.
aysesra Ben arada hamuru fazla yapıp pişirip atıyorum buzluğa, fırında hafif ısıtıyorum kurutmadan mis gibi oluyo.
Deletedmom_897 Dedektifgadget Tabi ki 🥰 1 tane yumurta 1su bardağı ılık süt 1 tane kabartma tozu 1 tatlı kaşığı tuz Unu kendim ayarlıyorum ele çok yapışmayacak kadar un koyuyorum. Çok güzel kabarıyor nefes yemek tariflerinden almıştım.🥰