ilknurbs 7 kilo 2 aylık , kaç numara kullanmam lazım . Hangi bezi öneriyorsunuz . 2 kullandım çişi taşıyor 3 kullandım yine taşıyor . Kızımda böyle bir şey yapamadım
Sunismyson ilknurbs bezlerin üzerinde yazıyor kilo aralıkları. Bir de bez maekasını değiştirip deneyebilirsiniz belki bezden kaynaklıdır
ilknurbs Sunismyson bu değiştirdiğim dördüncğ marka . Minies , jenny wili , e bebeğin kendi markasını şu an da prima kullanıyorum ama yok hepsi aynı .
Sunismyson ilknurbs o zaman 4 numara daha uygun olacaktır. Bebeğim 8 kiloyken 4 numaraya geçmiştik. Geceleri bir numara büyük taktık hep sabaha kadar değiştirmediğimiz için çişini anca öyle tutabiliyordu bez.
ilknurbs Sunismyson geceleri 3 defa değiştiriyorum . Belki taşar diye kıyafetine geçiyor . Sürekli değiştirmeme rağmen
suheyla92 ilknurbs ben o kilodayken 3 kullandim sorun yasamadim molfix ve goon ama 4 deneyin bence siz