blair Kızlar bebeğim Prematüre 24 günlük doktor sma comfort verdi ama kakasını yapamıyor mamayla ilgisi olabilir mi ya çok gazlandı bebek kullanan var mı
demir2606 blair bende optipro kullanmıştım doktor comfortun gaz ve kabızlığa iyi geldiğini söyledi ama bizde aşırı gaz ve kabız yaptı sma kullanmayı bıraktım oyüzden
freshmama blair bebelac gold ve sma comfort ta kaka yapmadı benim kızım, hipp organik combiotic e geçtik düzene girdi, deneyin isterseniz bir
demir2606 blair hipp kullanıyorum diğerlerine göre gazı biraz hafifletti ama hala kabızlık sorunumuz var bebelac gold da çok kötü yapmıştı