Geçen ay sprial taktırdım az az lekelenme dışında bi sorun yaşamadım şuan adet olmayı bekliyorum ama yaklaşık bi haftadır adet ağrısı çekiyorum adet ağrım normal de olan yani ağrı çekiyorum oldum diyorum bakıyorum kahverengi yoğun leke iki gün önce bi kaç damla kırmızı kan ağrım var taktıranlar adetten önce bu şekilde oldu mu sizde adetiniz gelene kadar kan geldi sonra mı oldunuz