ferahmete Merhaba kızlar 1 yaş aşısı olduk bugün bu aşı sizin bebeklerde ateş vs yaptı mı ? nasıl geçti o gün ?
3kedili2bebekli ferahmete biri çok huysuzlandi diğeri onemsemedi bile hafif ateşi oldu ilaç gerekmedi ikisinde de ama sonraki hafta döküntü kızarıklık oldu 1 gün sürdü geçti