Aselravzaa İyi akşamlar ameliyatım dün oldu, yırtığım baya derinmiş anestezi etkisi ile daha net gördüğünü söyledi doktorum. Çok şükür iyi geçti. Spinal anestezi ile oldum. İlk başta karın ağrım ve sancılarım vardı ama sonda takılınca idrar yapmaya başlayınca ağrılarım azaldı. İlk gaz çıkışım kendiliğinden oldu. Hastanede açıkçası ağrım olmadı ağrı kesici vuruyorlar devamlı, normal fissür ağrısı ile hemen hemen aynı ağrılar. 2. Günü evde gaita yaptım yine aynı fissür ağrısı ile eşdeğer. Aylarca boşa çekmişim ama keşke en başta ameliyat olsaydım