ceylin3871 Kızlar bebekler hasta olunca ne yapabiliriz ? Ben griptim kizimads bulaştı çok öksürüyor burnu akıyor çok üzülüyorum
Kbranr5 ceylin3871 zeytinyağı sarımsağı ayağına sür canım bol bol da burnunu ya çek ya da serum fizyolojikle yıkama yap buhar da verebilirsin sonrasında geçmiş olsun
pinar501 Öncelikle çok geçmiş olsun böyle durumda ilk önceliğiniz sürekli emzirmek olsun 🙏🏻 sonrasında serum fizyolojik ile burun temizlemek ve hava vermeyi yapabilirsiniz. ceylin3871
ceylin3871 Kbranr5 Buhar verdik bugün ama buharın ilaç yerine serum fizyolojik koyup öyle buhar verdik olurmu aceba