burcuu11 Oğlum hafif grip olmuştu geçenlerde ıhlamur yaptım içirdim bir de öksürüğü vardı onun içinde sarımsak ezip bir fincan zeytinyağına döktüm 1 gün beklettim ayağının altına sadece yağını sürdüm 3 günde toparladı canım fikir olsun ve bol bol su içirdim, portakal suyu falan sıktım. Et suyuyla tavuk suyuyla çorbalar yaptım bir de.