Arkadaşlar oğlumda salı günü başladı hafif ateş sonra grip doktora gittik hava verdi ve bitkisel bir ilaç umca cuma tekrar getirin dedi ama sürekli uyuyor uyku hali kalktı bugün 12 ye doğru 2 de tekrar yattı 5 e kadar ya normal mi halsiz tamam ama çocuk bu kadar uyur mu ateşi yok artık ama çok halsiz başına gelen var mı