Durdudilerrr Kızlar nasıl damlatiosnz bebeğinize d vitamini ni ağzına dokm derken yarısı boşa gidio. Kaşıkla veriorm o da kasikta kalio siz nasıl damlatiosnz 20 günlük daha oğlum
Eminef Durdudilerrr canım bende kaşıkla veriyprum dediğin gibi birazı kaşıkta kalıyo kalanınıda emziğinin ucuna sıyırıp eöziğini veriyoruö eğer emzik tutuyosa böyle deneyebilirsin
GamzeeArmagan Durdudilerrr Bende kaşıkla veriyorum. Kaşığı azıcık ıslatıyorum kaygan oluyor damlayı damlatıyorum oynuyor içinde sonra hemen ağızına böyle kaşığı üst dudağına sürtüyorum yemek yedirir gibi bir şey kalmıyor kaşıkta deneyebilirsiniz isterseniz.
Zuhalnehir Durdudilerrr beş damlaysa mesela ben kaşığa 6 damla damlatıyorum zaten dediğin gibi bi damla kadar kaşıkta kalıyo öyle denk getiriyorum
Timja Durdudilerrr ben kalışkta damlaları akıtıyorum sonra insulin şiringa ile cekiyorum onunla veriyorum onu da şimdi 4. Ayımızda keşfettim yoksa şimdiye kadar direk ağızna damlatiyodum kaşıkta kalıyor baya
Gonul_celen Durdudilerrr bende kaşıkla veriyorum ama geçen birşey farkettim çay kaşığı ıslaktı damlattım yağlı olduğu için daha kolay kaydı gitti kaşıkta hiç kalmadı şimdi kaşığı suya batırıp damlatıyorum
Ceronimo35 Durdudilerrr well care fisfis li onu kullaniyorum cok rahat, saglik ocaginin verdiginde bha ve paraben var..!!!!!
annecrn Durdudilerrr plastik bebedorun bebek kasigiyla iciriyorum. Kasigi en son ters ceviriyorum kasigi da emdiriyorum hic kasikta kalmamis oluyor
seydaanur Durdudilerrr monovit kabızlık yapıyor vede içinde paraben var sağlık ocağı bizede vermişti ben hiç kullanmadan attım onu
Mltmmrl89 Durdudilerrr ben sprey şeklinde kullanıyorum şu an ama daha küçükken de senin ki gibi damla kullanıyordum. Bi 3limle ağzını açıp diğer elimle damıtıyordum. Zor değil ama ağız açma da el elin alışsın iki yanağından biraz sıkıştırıp acicaksin
seydaanur Durdudilerrr canım wellcare 400 ıu d vitamini kullanıyorum ben bitkisel içerikli içinde paraben bha falan yok zeytinyağlı vede damlatmıyorsun sadece 1 fıs sıkıyorsun bence ondan alıp kullan daha kolay hemde daha sağlıklı
Suhedacan seydaanur sağlık ocagındaki ebemıze içeriğini söylediğimde kadının sert çıkısı peki sanki ilacı kendı üretmiş gibi sen sağlıkcısın neden onaylıyosun acaba bunu araştırmadan asla birşey vermeyin bebeğinize kimseye güven yok çünkü