gokcekus61 Merhaba kızlar bugün 1 de kızım sancılı şekilde ağlamaya başladı sancı gibi sancı gelince ağlıyo durunca susuyo doktora götürdüm hemen gaz sancısı dedi röntgen çekti eve geldik sancı hala devam ediyor gaz sancısı bukadar uzun sürermi neyapmalıyım