gulbendoga18 evet bende öyle olurdum.. Hatta akşamları duş alıp yatınca mahvolurdum ertesi gün.. Akşama kadar baş ağrısı çekerdim, akşam olunca da midem bulanır bazen kusardım.
Bu durum her sinüzitim tuttuğunda tekrarlanırdı.
Olabildiğince saçınızı ıslak tutmamaya çalışın, rüzgarda ceyran da vs kalmamaya çalışın.. Doktora gidince antibiyotik ve sprey veriyorlar.
Ben antibiyotik kullanmadım ama sprey kullandım. Geniz akıntım tutar bazen hiç geçmez. Doğal yöntemlerle hafifletmeye çalışıyorum. İşin özü başınızı üşütmemek aslında..