Beybisii_ Kızlar 13gun oldu iğne yapilali kalcamdan yaptılar bugün iğne yeri agirmaya başladı kalcam kitleniyor normal mi bu devam ederse hangi bölüme gitmem gerek yürürken bile ağrıyor acıyor
cLearQueen Beybisii_ ne ignesi canim? Yagli bi igneyse yapar.. ya da progestan ignesi falansa normal.
Beybisii_ cLearQueen tuz ruhundan zehirlendim o zaman yaptılar biri alerji için diğeri ne için onu bilmiyorum birini kalçadan yaptılar birini damar içine yaptılar koldan onda sıkıntı yok kalçadan olan galiba alerji için olan
cLearQueen Beybisii_ gecmis olsun.. bence normaldir bazi igneler cok beter. Ama devam ederse sormakta fayda var tabi. Direkt acile gidip sorabilirsin.
Beybisii_ cLearQueen bizim sağlık ocağındaki hemşireyi aradım diyor iğneyle alakalı değildir bir sıkıntı olsa komplikasyon aynı gün olurdu dedi