Parsongan yamaniskom Ben jersey sütü kullanıyorum. Hem sütün hem de yoğurdun çok güzel kaymağı çıkıyor. Çokta lezzetli
nnoktaa yamaniskom bim den altın süt. Tabii bu kendimiz için. Bebek için soruyorsanız günlük keçi sütü kullanıyorum