Merhaba arkadaşlar bi tane 3 yaşında oglum var bir bebek daha düşünüyorduk 1 senedir olmadı doktora gittik falan klomen verdi dün de ovitrelle çatlatma ignesi verdi araştırdıgımda genelde ikiz gebelik falan oluyor diyor merak ediyorum babamın ikizi var ama benzemiyolar anneminde varmış ölmüş sizce genden olarak bir de igne falan bnmde olabilirmi tecrübesi olan yazabilirmi çok merak ettim