Lara_pranses Biz bexsero ve menveo cinsindeki aşıları yaptırdık. Doktorumuz ülkemizde bu iki bileşenin daha yaygın olduğunu söyledi. Bexsero 3., 5. ve 7. ayında, Menveo 7. ayında yapıldı. 13. ayında ikisi de bir doz daha yapılacak. Teşhis sürecinin sıkıntılı ve riskli olmasından dolayı hızlı kayıplara sebep olabiliyormuş. Biz de yaptırmayı tercih ettik. Doktorunuz size hangisini önerdi?