Arkadaşlar merhaba kızım 2.5 aylık bu zamana kadar hep yataş juno reflü yatağında yatıyordu onda çok güzel gaz çıkarıyordu hiç kusma problemi yoktu şimdi artık büyüdü yatak küçük gelmeye başladı hemde artık düz yatmaya alışsın diye direkt park yatakta yatıyorum ama junoyu bıraktığımdan beri aşırı gazlı ve yatınca kusuyor napacağımı şaşırdım onun muadili bir şey var mı acaba daha büyük bebekler için yoksa bu zamanlarda gazlı oluyorlar tesadüf mü bilemedim