2 aylik kizim var dogdugu gunden beri sutumu sagiyorum. 50 poset, her biri 100er ccye yakin sutum var buzlukta. Zamani gecicek hala emzirmeye ve sagmaya devam ediyorum yani duzenli uretebilirim de. Lutfen gercekten ihtiyaci olan biri bana yazsin. Baskalarina da sifa olmasini cok isterim.
Ozellikle belirtmek istiyorum; her annenin sutunun kendi evladi icin ozel uretildigini biliyorum. Baska annenin sutunu kullanmayin diyen doktorlarin da varligindan haberdarim. Ancak sutumu almak isteyen kisi zaten bu konuda karar vermis demektir. Lutfen bu konu hakkinda gereksiz bilgilendirmelerle bu tartismayi doldurmayalim. Sansasyon yaratmaya gerek yok🙏🏻