ikioglanannesi__ iki oğlumda oldu inmemiş testis ameliyati + sünnet, 2 gğn önce kan değerlerine bakiliyor, anestezi onayi aliniyor, ameliyat saati veriliyor, sonra ameliyat, ilk oğlum sabah 7 de ameliyat girdi öğle 12 gibi evdeydik, ikinci oğlumda 9 gibi girdi ameliyata 3 gibi evdeydik, yumurtalik torbasi ve kasik bölgesinde biraz kötü bir görüntü oluyor, bizde kasik ve torbadan kuçük kesiler açmişladi, izi dahi kalmadi, sünnet daha çok uğraştiryor ameliyat kolay. Ameliyat sonrasi kasik bölgesinde morarma hatta siyah bir renk oluştu uğraştiklarindan dolayi 1 hafta falan kaldi sonra aylik 3 ay yıllik kontrol. Geçmiş olsun.