Yarın gideceğim doktora ama korkuyorum ilk iki hamileliği m’de de kkasık ağrım vardu ve şimdi de var kaç kez teste yaptım çıkmadı lekelenme var ve akıntım sümüksü ve beyaz korkuyorum umarım bebek yoktır varsa aldırmaktan başka çarem yok kınamayın. İki tane var daha bebek