neni_ minikoalaannesi Evet meme reddi yaptı. Ne kadar yavaş akışlı olursa olsun anne memesinin yerini tutmuyor sanırım. Ama meme reddinin tamamen bebekle ilgili olduğunu düşünüyorum. Hem memeyi hem biberonu alan bebekler de var. O yüzden sizde meme reddi yapıp yapmayacağını bilemezsiniz.
minikoalaannesi cokbilmismom 2 no kullaniyorum ama bebegim zaten meme reddi gibi memeye gelince ciglik kiyamet deliriyor sutum de tazyikli 2 aydir cekmedigim kalmadi hastaliklar atlattik bir suru sey oldu artik sanirim emzirmek yerine sagim yapacagim ama yine de arada emerse emzirecegim gibi duruyor
minikoalaannesi neni_ bebegim zaten son 1 haftadir falan memede ciglik ciglik oluyor memeyi birakiyor her pozisyonda denedim 3 gundur de hastalandigim icin sagdigim sutu kasik biberonla verdi kayinvalidem ama simdi de yine ayni bazen emiyor bazen ciglik kiyamet deliriyor sanirim bundan sonra sagimla devam edecegim umarim uzun sure sagim yapabilirim eger arada emerse de emzirecegim
arasbek minikoalaannesi merhaba kaşık biberonla rahat içti mi link atar mısın ya da resim kızım da biberon almıyor
neni_ minikoalaannesi Memede ağlarsa çok ısrar etmeyin. Sakinleştirip sonra tekrar deneyin. Meme reddiyle ilgili emzirme danışmanıyla görüşmüştüm o böyle yapmamı söylemişti. Gece uykuluyken emzirmeyi deneyebilirsiniz. Gündüz de ayakta gezinerek salınarak bir deneyin işe yarayabilir.
bnbb Bizde yapmadı, hatta mama reddi yaşadığımız sırada lansinoha geçmem gerekti, lansinoh biraz daha akıtıyo philipse göre onunla içirebildim
syavuz minikoalaannesi bebeğim 58 günlük 1. ayından beri kullanıyorum aynı zamanda emziriyorum da çok şükür herhangi bir meme reddi yaşamadım doktoruma kaşık biberon mu kullanayım meme reddi yaşamamak için sorusuyla gittiğimde ya şırıngayla vermemi ya da avent almamı söylemişti
Sare_nuhaninannesi_05 minikoalaannesi hayır kızım 2 yaşına girecek 2 senedir kullanıyoruz emzirme döneminde de red yaşamadık
jasmine_can minikoalaannesi ilk Biray kaşık biberon kullandık sonra Avent 3 numara kullandık. Meme reddi olmadı. Memede ağlamasının sebebi gaz sancısı olabilir. Emme başlayınca reflex olarak bağırsaklar da çalışmaya başlıyormuş. O yüzden sancısı olur dedi doktor. Kolik bebek benimki akşamları hiç ememiyordu, sağıyordum. Bazen de bacağımın üstünde çocuğu titreterek emzirdim işe yaradı. 3 buçuk aylığız şimdi biraz azaldı çok şükür.
cansmes minikoalaannesi merhaba evet ben 5 aydır hem meme hem mama veriyorum. Başından beri de avent kullanıyorum
Seydag11 minikoalaannesi Sarilik icin 2 gun hastanede yattigimzda hep avent biberon kullandik. Ve ne yazikki memeyi tamamen birakti. 7 aydir sagarak besliyorum
deryaa_milena minikoalaannesi bizde meme reddi yaptı ilk doğar doğmaz verdiler sütüm gelmedi diye sonra göğsümü tutamadı zar zor alıştırdım memeye 2. Ayda tuttu ama karnını doyuracak kadar emmiyo keyfi alıyo o yüzden hep sütüm az. Hala avent kullanıyorum başka biberonla içmiyor da