duruannesi34 hiçbir şey yapmanıza gerek yok zamanla geçiyor. Benim kızımda 4. Ayda geçti. Sarılık zaten ilk 10 gün tehlikesi olan bir durum. Bilirubin düzeyi yavaş yavaş düşecektir 5 in altına inince rengi de düzelir ayaklardan düzelmeye başlar en son gözü düzelir. Siz normal düzeninde emzirmeye devam edin. Bilirubini çok yüksek değilse anne sütünü kesmeye gerek yok diyor doktorlar.