ezgiii12490 yani ben oğlumun Asilarini tek tek yaptırdım bir kaç tanesini bir kaç ay sonra yaptırdım bu yüzden mesela bazı aylarda iki uç aşı birlikte oluyor birini bir ay ikinci sini 2. Ay 3. Sunu üçüncü ay yaptırdım o yüzden bazı aşıları ilerki aylara kaydı sebebi oğlum orta kulakta sıvı vardı sürekli hastaydı ve antibiyotik kullanıyordu o yüzden her ay bir aşı yaptırmak istedik doktor da destekledi o şekilde bir hastalık durumu vardır belki