Sezaryan olalı 48 gün oldu ama kanamam bi ara kesilde tekrar başladı bi kaç gündür kahverengiye döndü bugünde kan kırmızısına döndü ve parçaçıklı geliyor normal midir doktora en son gittiğimde geçen perşembe gittim rahimin küçüldüğünü kanamanın olmadığını söyledi ultrasonla baktığında sonra kanamam olduğunu söyleyince alttan muayene edebilirim dedi ben o an müsait değildim istemedim ama tekrar gidicem ama yılbaşı falan girdi uzucak biraz acaba normal midir kanamanın yanında birde karnımda acı hissediyorum sanki dikişlerim içerde açılmışta ağrısını çekiyorum o şekilde