Kızlar ben daha önce yazmıştım istikbalden aldığım koltuk takımı ile mağdur olan biriyim ürünlerin değişimini talep ettiğimde bana teşhir ürünü ile değişebiliriz ancak dediler ve bende kabul etmedim bugünde gittim tuketici haklarına başvuru yaptım dilekçe verdim. Süreç hakkında bilgisi olan varmı şimdi ne olacak ?