Bebegim 11 aylık oldu daha yeni. Mamayı isteyerek icmiyor acikcası gece cok kalkiyor mesela ama asla mama almiyor. Birkac gun oncesine kadar kahvalti sonra mama sonra yogurt meyve aksam yemegi meyve ve uyumadan once mama şeklinde gidiyorduk. Birkac gundurde beslenme seklini degistirdim oglen ogunu olmadigi icin artik orda yemek veriyorum yani şu şekilde simdi ;
Sabah : 1 yumurta peynir zeytin hurma özü ve ekmek
Öglen : corba yada yemek yanında yogurt.Sonra meyve
Akşam : corba yada yemek ( ekmekle birlikte ) yogurt ve meyve.
Uyumadan oncede mama.
Simdi oglen ictigi mamayı biraktı artik sadece gece uyumadan mama istiyor. Yavas yavas mamayi birakicak illaki ama şuan icin erken mi ki yani karnı aç olsa zaten o mamayı icerdi. Kafam cok karisik acaba hata mı yapiyorum bir yerde diye ? Bazen burda goruyorum maşallah her beslenme sonrası mama yiyen bebişlerde var onlardan sonra kafam karisiyor tabi. Sizce yolumuz doğru mu acaba yeniden beslenme şekline dikkat etmem mi gerekiyor ?