YumukluSucurtaa 2.5 yaşına kadar düşmeme gibi bir durum oluyor mu? Bebeğim oyun parkında yerde yatıyor 1 yaşında şuan beşiği yok onda uyumayı kabul etmiyor ve uyku düzenini bu şekilde oluşturabildik. Eşim yatağına geçirelim diyor ama çok deli uyuyor gece uyanınca ayaklanıp ağladığı çok nadir oluyor ama karanlıkta düşer diye korktuğumdan yatağına geçiremedim henüz ve çok deli uyuyor çok hareketli uykuda.