cansuh 2 aylık bebeğim dün verem aşısı oldu akşamına kına gibi kaka yaptı koyu yeşil. Bugün yine aynı. Arkadaşımın bebeği de oldu aynı aşıyı onda olmamış. Hemşireye de ulaşamadım başına gelen var mı mama ve memeyle besleniyor.
Kbranr5 cansuh benim de bebeğim arada kına yeşili kaka yapıyor ama demir ilacından demişti doktor bize. Sanırım beyaz ve siyah kaka tehlikeli diğer renkler normalmiş
cansuh Kbranr5 yeni bi vitamine başladık ocean gibi bişeydi kullanan varsa o yapıyor olabilir mi acaba başlayalı 4 gün olmuştu ama
Kbranr5 cansuh evet biz de oceana başladıktan sonra oldu ya mamadan ya da demir ilaçındandır diye düşünüyorum