ozgekck evet biraz da babaanneye bırakıp tek başına dışarı çıkıyorum. Bazen eşim kızımı alıp çıkıyo böyle olunca düzeldi piskolojik destek cidden işe yaradı bende konuşmak iyi geldi karşımdaki de iyi bi doktor ve anneydi süreci iyi yönettik. Bakış açım değişti küçücük bi beden var ve tek ihtiyacı olan kişi benim o bende huzur buluyo ama ben ona karşı bişeyler hissedemiyorum diye çok kahroldum. Bana doktor doğumdan sonra hemen ten teması yapıldı mı yada sen hiç yaptın mı diye sordu ve yapmadım. Bana yapılmadığı için olabilir dedi kızım erken doğduğu için doğar doğmaz kucağıma alamadım dokunmama izin vermediler koklayamadım bile bunlar travma olmuş bmde kabullenememişim o an oksitosindi sanırım yeterli miktarda salgılanmadıgı için olmuş demişti bol bol ten teması yap birlikte duş al kucağına al dans et hiç bişey düşünmeden bütün herşey bende bu şekilde sıfırlandı