gamzeciik Pişerken önce boş ayarda kaynayıp mı altını kısıp sonra kademesine getirmeliyim yoksa direkt kademesine getirip pişince sadece altını mı kısmalıyım
Mehmetyagiz_ gamzeciik benimki bundan değil ama kaynadıktan sonra ne pişireceksem o ayara getirip altını kısıyorum
poyrazmom2604 gamzeciik benim bu düdüklü değil ama emsan başta ne pişirceksem o ayara getiriyprum kaynayınca altını kısıp dk tutuyorum 15 dkde lokum gibi yapıyor
gamzeciik Mehmetyagiz_ teşekkür ederim yorum için. Ancak bazı yerlerde direkt o ayarda pişecek yazmışlar da emin olamadım sonuçta düdüklü tehlikeli bişi
gamzeciik poyrazmom2604 ay işte iki farklı yöntem çıkıyor her yerde ama bu modelin kullanımı nasıl kullanma klavuzuna ulaşamadım bi türlü
VahsiKelebek_ Benimki de korkmaz buna benzer ben kaynamaya başlayınca ses gelmeye başlayınca ikiye çekiyorum canım altini da kisiyorum