Selam kizlar 37. Haftada dogum yaptim kızım 2.740 olarak dogdu 2.500 e kadar düştü şuan 49 günlük sadece mama ile besleniyo doktor kilo alimi yavas dedi ve kafasi biraz küçükmüs bıngıldak ultrasonu istedi sorun cikmadi kilo almasi icin napmaliyim 3 saatte bir 70 cc iciyo daha fazla icmiyo bazen onu bile icmiyo 😔 napabilirim