amansallagitsin Karakuzummm gram altin alin yada dolar euro ufak ufak biriktirip cogalir. Misal dolar euro alin sonra bozdurun altin alin.
16temmuzannesi Karakuzummm o parayla hıc bısey olmuyor bacım, ben para olarak bırıktırıp çocuğumun çok ıstedıgı bısey olunca alıyorum. Artık paranın bır degerı yok
anneann Karakuzummm şuan dolar yada € alın paranız olunca da biraz daha katıp gram alın türk lirası olarak durmasın
Hasekihurremsultan1 Karakuzummm üstünü tamamlayıp gram ya da çeyrek alın. Bende kızım doğduğundan beri ufak ufak biriktiriyorum çeyrek parası çıkınca hemen alıp köşeye koyuyorum 1 sene içinde 7 çeyrek yaptım böyle, 200-300 tl leri biriktirerek.
buyeni Yarım gram altın oluyor. Yani gram altının yarısı. Oda gram fiyatının yarısı. Kuyumcudan alabilirsiniz. Ve hiçbir zararı da olmuyor.