ysmnabd Kızlar imail gitti yılbaşında açılır yaptırma diyorlar başına gelen var mı hemen 1 ocakta açılacak mı
Aptalllarsizi ysmnabd imeı Evet yılbaşından sonra açılıyor ama eğer açılmazsa bi tlfncuya gidip açtırabilirsiniz çok bişey değil zaten parası
Aptalllarsizi Uykusuzhergeceeee kaçak tlfn kayıt dışı yani imeı kimlik numarası gibi bişey imeı atılırsa kaydı açılıyor kullanabilir tlfnu ama atılmazsa servis dışı olur kimse arayamaz oda arayamaz