Albertosss Deletedmom115 canım süt ve karışımmı yoksa sadece sütmü, benim kızımda mamayı bıraktı aptamil 4 kullanayım dedim aldım içmedi, şimdi ise aptamil kaşık maması kullanıyorum . Gece uyumadan ne yediriyorsun bebişine ?
ayazasaf 1 yaş mama kesimi için çok etken değil mi ? İnek sütü demir açısından riskli olabiliyor bize en az 2 yaşına kadar formül mama takviyesi yapın dendi
zeynomm1 kivirciginannesi 1 yaşında bıraktık mamayı. 6 aydır inek sütü ile devam ediyoduk onu da bırakın dedi doktorumuz. Yavaş yavaş azaltıyoruz
Deletedmom131 kivirciginannesi Şuan 17 ay 15 günlük 17 aylikken bıraktık yani 15 gün oldu. Zaten cok severek içmiyordu artik 100-120 anca içiyordu
Deletedmom115 Albertosss Başlarda su ve süt sonradan sadece süt yatmadan eğer yemek varsa 30 dk yada 1 saat önce yemek yoksa yatmadan yarım saat önce süt veriyorum.
kivirciginannesi Kızlar Teşekkür ederim yorumlarınız için, 1 buçuk yas ideal o zaman zaten severek içmiyor son zamanlarda 150 cc anca, sütte içmiyor oğlum tatlısını falan sütle yapıyorum sadece..
Hilal94 Bebekler mi karar veriyor ne zaman birakilacagina yoksa kendizmi birqktiriyorsunuz 6 aylık oğlum bu arada içmek istemiyor içiyor ama çok çok acıkınca daha çok bizim yediklerimizden yemek istiyor 🤣anca yogurda meyveye geçtik 🙊
Albertosss Deletedmom115 benşm kzım biberon kullanmıyor artık ittiriyor diliyle sadece kaşık maması yiyor , peki ben sütü nasıl içirebilirim fikrin varmı canım ?