Seydasevinc Bebeğim 1 yaşında iştahsız diş dönemi diye çok zorlamadım ama doktor kontrolüne gittiğimizde ferritini düşük çıktı. Bestiron damla sayısını arttırdık. İştahı nasıl açılır sizce? O kadar emek verip bir şey yememesinden çok bunaldım😩
2503 Bizimde ferritin 5 cıktı hemoglobin 10 ferro sanol b verdı cocuk bugundur kusuyor normalde lıpofiks damla kullanıyordum tuttu bunu verdi baska dra götürcem bide talasemi olabilir diyor neye dayanarak söylüyorsa