İlk iki dozu yaptırdım üçüncüsü 17.ayda inşallah. Gitmeden calpol verdim gelince calpol verdim yatmadan verdim ertesi gün azıcık ağrısı oldu bir daha verdim üzerini de ince giydirdim ateş olmadı. Yaptırmak gerekiyor diye düşünüyorum aşı karşıtı değilim. Yani aşının hepsi zor ağlıyorlar, ağrıları oluyor, aman ateşi çıktı mı çıkacak mı diye tedirgin oluyoruz ama onların sağlıkları için önemli bu aşılar. Maddi imkanınız varsa yaptırın derim.