Ek gıda döneminde kabız oldu bebeğim.porsiyonları az ve her porsiyona zeytinyağı eklememe rağmen ve sebze vermeme rağmen. Mosmor ediyo kendini çok huzursuz. Doktor duphalac yazdı. Nasıl kullanıyosunuz sizler günde kaç kez, aç mi tok mu , ne ölçekte. Bilgi verirseniz çok sevinirim.