annelendik 2,5 aylık hala öyle doğduğundan beri hep kucakta asla yatağına yatmazdı ikinci ay itibari ile biraz biraz yatmaya başladı ama gündüzleri hep kucakta .Uykuya tam daldıktan sonra yatırıyorum yani uyuduktan yaklaşık 20 30 dakika sonra falan. Geceleri de aynı şekilde 3-4 kez falan koyuyorum yatağa anca uyuyor. Mesela emziriyorum uyuyor 20 dakika falan bekliyorum yatağa koyuyorum uyanıyor tekrar kucağıma alıyorum 5-10 dakika kadar tekrar pış pışlıyorum tekrar yatırıyorum yine kalkıyor bu böyle 3-4 sefer falan sürüyor artık en sonunda uyuyor