Nilser ben d ehep uykusunda veriyorum mama/ meme reddi yüzünden bu çözümü buldum sadece . İki bebeğimi de aynı şekilde besledim ,uykusunda beslediktenbsonra bebeği bir köşeye koyup bakmazlik da yapmadım ,olur da kusar diye önlem aldım ,kulağım gözüm hep üstünde oldu . Uyurken nefeslerini dinledim . Alerji oldu mu olmadı mı diye her yediği gıdadan sonra uyuyunca takip ettim . Ölü bulunacak kadar kaç saat o bebek gözlenmedi onu sorusturmak lazım bence . Ben hemsireyim serviste kritik bulduğum hastanın bile gece gidip nefes alışverişi gözlemlerim. Bu rahatlık meselesi bence . Dün kızımı 2 dakika besigine bıraktım(park yatak) mesela ona çorba yapmak için,oynuyordu ve uzun süre ( 10 dakika kadar) sesini hiç duymadım ,bu bir iş karistiriyor böyle sessiz olmazdı dedim ve koşarak gittim yanina ve gordumki düzenleyicisi ne uzanıp vazelini ele geçirmiş hepsini mıncık mıncık yapmış heryere sürmüştü ilk kontrol ettiğim şey ağzına koymuş muydu mesela. Bazı insanlar gerçekten çok rahat ve tanık da oluyorum bu duruma .