1zeynosileannis Ben bu konuda çok kararsızım babannesi evde mi baksın yoksa kendi evinde mı bilmiyorum bziim ev hastaneye daha uzak ama düzeni de bozulsun istemiyorum. Sizce hangisi daha mantıklı
esrazts 1zeynosileannis eğer kaynanan iyi ise senin evde baksın doğumdan sonra çünkü insan kendi evini arıyor benim görümcem baktı
Aptalllarsizi 1zeynosileannis hastane de en fazla kaç gün kalacaksınız ki düzeni bozulsun 1 yada 2 gün ben kendi anneme bıraktım 1 gün sonra evimize geldik
SevimliHayaletCasper 1zeynosileannis bir iki günde düzeninin bozulacağını düşünmüyorum. Benim görümcem baktı ben kendisine bıraktım. Oda ben gelirim senin ev kaloriferli dedi o yüzden geldi
SooMin 1zeynosileannis Hastane belli değil daha hangi eve yakınsa orada kalacak iki günde düzeni bozulmaz ama düzen eve yeni bebek gelince birazcık bozuluyor 😂
1zeynosileannis Aptalllarsizi çok dağıtan bir çocuk kadının evini alt üst ediyor birde yatağını çık seviyor o yüzden dedim 😊
Aptalllarsizi 1zeynosileannis hmm eğer kayınvalide bu konuda sorun etmiyorsa orda kalabilir ama hep laf söylüyorsa sizin evde baksın
1zeynosileannis SooMin ya aşırı dağıtıyor kadının evini tutamıyoruz oraya gidince birde yatağını çok seviyor kıyamıyorum ama uzakta kalsın istemiyorum 😃
OptimusPrime 1zeynosileannis Yanımda kaldı. 1 gün hastanede kaldım zaten o günü de birlikte geçirdik. Refakatçimde babasıydı. Sonra ailecek evimize geldik☺️
duyguluanne OptimusPrime zor oldu mu nasıl uyudu yatağını yadırgadı mı bende benimle kalsın istiyorum bazen bazen de cesaret edemiyorum biraz hareketli çünkü doğumum var bir hafta sonra bu konu hiç aklımdan çıkmıyor 😢
OptimusPrime duyguluanne Yoo benim yanımda yattı. Boyalarını götürdüm, boyama kitabı da aldım ona. Bir iki sevdiği oyuncağını da ekledim. Babası da ilgilendi yanımda da durdu. Çizgi film de açtım ara ara.
1zeynosileannis Aptalllarsizi yok etmez hep bırakın karışmayın der ama ben üzülüyorum biraz yaşı var diye
Kuzeymiram 1zeynosileannis kesinlikle senin evinde baksın yok çocuğun bütün düzeni karakteri herşeyi değişiyor , ben iki gün kalmıştım çok değişmişti çocuğum zor kendine geldi aylar sonra
Oznurckose1 1zeynosileannis nasipse yazın olacak doğumum, hastaneye görümcem gelecek sağolsun , oğlum ve eşim kayınvalidemde kalır bende inşallah 1 gece yatarım bir sorun olmazsa, sonra maaile evimize geleceğiz planımız bu şekilde bakalım 🤗