Benim oğlum eskiden daha usluydu asla ben olmadığım da ağlamazdı . Kendi mamasını kendi bile yerdi biberonunu tutup. Müzik açtım mı otomatik sallanan beşiğinde sallanır bir süre sonra uyurdu. Şimdi 5 buçuk aylık ve sürekli beni istiyor. Afedersin tuvalete bile gidemiyorum. Aynı odada dahi olsak beni görmedi mi kıyameti koparıyor . Napabilirim bir akıl verin bana ,tükendim . Arada ona kızıyorum diye vicdan azabı çekiyorum dayanamıyorum artık .