Kızlar bebeğim 75 günlük 50günlükten beri sadece mama ile besleniyor kilosu üst sınırda bu yüzden biraz boğumları var mesela boynu koltuk altı ve bu kısımlarda pişik oluyor hamazinc kullanıyoruz kullanınca geçiyor ama sürekli sürmezsek tekrarlıyor. Bir de cildinde biraz kuruluk var ama şöyle yüzünde vardı bepanthol sürdük geçirdi şu an sadece biraz bacakları ve elin üstü kolu kuru gibi. Sadece bunlar alerji belirtisi midir? Doktor öyle olacağını düşünüp evolvia rp1 mama başlattı deneyelim diyor ama çocuğumu doyurmaz oldu çişli bezleri azaldı 90 veriyordum 120ye çıkardım şimdi. Kısacası sadece bu belirtilere bakarak raporlu mama denetmesi benim içime sinmedi çocuğu doyurmadığını da anlayınca mama da içime sinmedi. Huzursuzluğu kuruluğu pişikleri azalırsa iyi gelmiştir rapor çıkarıcam diyor. Huzursuzluğu yoktu ki çocuğun. Tecrübeli alerjik bebek annelerinden yorum istiyorum bu konuda