Kizlar 13,5 aylık kızım var normalde gündüz iki uyku yapıyordu her birinde 1 saat bazen daha fazla uyuyordu yaklaşık bir haftadır 2 uykuyu red ediyordu bende tek uykuya geçirdim fakat suan tek uykuyuda yapmıyor 10 dakika olmadan uyanıyor yani artık kafayı yiyecegim neden böyle uyku gerilemesimi geçici bir durum mu deneyimli olanlar anneler yazarsanız sevinirim şimdiden teşekkürler 🙏🌸