cinarcinar Selamlar Balık yağının üzerinde açıldıktan sonra 3 ay kullanın yazıyor Ama çay kaşığı ile verince koca şişe duruyor tabi Sizler ne yapıyorsunuz şişeyi atıp yenisi mi alayım ne yapayım bilemedim
mami68 cinarcinar evet atman gerekir ayrıca sende içebilirsin birlikte bitirebilirsiniz atma boşuna zaten bi ton para yazık bizim 25 aylık ikizler kullanıyor günde bir tatlı kaşığı demiş eczacı bir ayda biri bir şileyi bitirir demiş ama pek bitecek hibi değil 12 tane vermiş şişeden bide her ay biter diyealtı aylık falan almıştık