evremoz öğün yapmayin brokoli haşlayıp eline verin ısırıp kendi yesin mücver bile iş gorur öyle her mi kendi denese bir iki ısırık, yani yemeyip de böyle olduysa kakası kabız yapan bir şey yemiş olabilir belki de bağırsakları böyle çalışıyor olabilir benim kızımda hep böyle sürekli parça parça yapar doktor onun normali böyle telaş yapacak bir şey yok demişti bir de armut avakado falan deneyebilirsiniz bunlar da rahat yaptırır yiyince yapıp sonra tekrar böyle yapmaya başlarsa normali bu demektir yine de bir doktorla görüşün tabi