Merhabalar, hamileliğim boyunca Hashimato tanısı aldım ve ilaç kullandım. Doğum yapalı 3 ay oluyor ve bebeğimin bazı değerleri düşmediği için ilaçlar tetikleyebilir dedi doktor ve kullandığım levitron ilacını bıraktım. Bugün kontrol için geldim ve tsh t3 t4 değerlerim normal çıktı. 3 aydır ilacı kullanmıyorum. Hamileyken sürekli doz ayarlaması yapılıyordu. Sonuçlarım hepsi çıkmadığı için doktora gitmedim. Daha önceki kontrollerde dahiliye doktoru ömür boyu bu ilacı kullanman gerekiyor dedi. Anlamadığım bu hastalık sonradan geçiyor mu? Ya da hamileliğim boyunca mı oluştu? Benim gibi olan var mı?