simaygul gündüz uykularini da kucakta uyuyor demişsiniz.kendi yatağında uyumaya alıştırmanız lazım.baska türlü inanın olmuyor.benim kızım 14 aylık ve doğduğundan beri uyku ile arası yok.ilk başlarda beşikte sallayarak uyutuyordum, sonra ayakta sallamaya geçtim tam bir iskenceydi.9.aydan sonra ağlasa da bagirsada park besige koydum ve yanında koltukta uyumasını bekledim.ninni soyledim, sohbet ettim.oda uyku vakitlarinde hep karanlıktır.baslarda zor oluyor alıştırmak evet ağlıyor ama zamanla alışacak.su an yanımızda yatirsam asla uyumaz illa ki kendi beşiğinde yatacak.14 aylık hala neredeyse saat başı uyanan bir bebek ama en azından kendi beşiğinde.sürekli yanınızda olduğunda siz de yatakta hareket edemediginizden çok zor olur.gerekirse 1 ay dayanın ve her uyku saatinde besige koyun mutlaka.uyumasini 2 saat beklediğim bile olmuştur önemli olan o beşikte tek başına uyumaya alışsın.nacizane tavsiyem budur.