Sakin olun öncelikle. Acıkınca her canlı yer içer. Belki bu ara bir sıkıntısı vardır belki sütünüz çok yeterlidir. Bu durumlar geçecek merak etmeyin. Sağlığı yerinde oldukça sıkıntı yok. Ben bebeğimi büyütürken şunu gördüm Allah yarattığı canı büyütüyor bizim verdiğimiz gıdalar yardımcı sadece. Rabbim evlatlarımıza sağlıklı uzun ömür versin