Bebeg 2yaşındaki kızımı kreşe yada gündüz bakımevine vermek istiyorum maddi durumdan dolayı çalışmam gerekiyor eşimin kazandığıyla geçinemiyoruz ona destek olmak istiyorum. Aranızda çocuğu giden varmı bilgi verebilir misiniz