laura_ Bebeğim 2 aylıkken 1 hafta yoğun bakımda 1 hafta da normal serviste yattı akciğer enfeksiyonu yüzünden Gayet iyiydi 4 gündür çok huysuz halsiz uykulu gündüz uyuyor ama gece 12 1 uyumaya geçmiyor hece 2 3 defa emmeye kalkıp geri uyuyor
ilay-mom laura_ gece emmeye kalkması normal gündüz de normal zaten , biberonla ememiyor derken biberon ucundan az mama gelip yoruyor olabilir mi değiştirdiniz mi ucunu
laura_ Gündüzde hep uyumak istiyor akşamları keyfi yerinde oluyor bize gülüyor sesler çıkarır elleri hep ağzında ama gündüzleri sürekli bir halsizlik uyku hali ve emmekte de biraz zorlanıyor gibi burnunu temizliyoruz ama aynı hep tıkalı gibi
laura_ Dün doktora götürdük ciğerlerini dinledi temiz dedi ciğerleri ama halsizlik huzursuzluk için hiç bişey demedi aklımda kalıyor 1nhafta öncesine kadar çok keyfi yerinde bebekti
ZumruduAnka laura_ doktor bir şeyden şüphelense söylerdi normal dediyse her şey normaldir vşz anneler olarak biraz fazla hassasız
laura_ Bakıyorum 3 aylık atak haftası inda gözüküyor ama ataknhaftası böyle mi oluyor ağlamak bile istemiyor
laura_ ZumruduAnka ciğerlerini dinledi ama boğazına felan bakmadı belki boğazı ağrıyor idye düşünüyorum çünkü çok halsiz ve ememiyor
laura_ ilay-mom gece kalkıyor ama çok zorlanıyor emerken yoruluyor sanki az az emiyor gündüz de öyle aç ama emmiyor ememiyor